Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Euphoria

Publicerad 2016-06-16 12:51:39 i Foton & bilder, Hästarna ♥,

Kolla vilka fantastiska bilder syster har tagit på mig och Jack 😍
I vår finaste outfit: schabrak från Equestrian Stockholm, lindor från Hööks, boots från justdressage.fi, träns PS of Sweden och sadel Albion SLK. 
Mitt i en öppna.
Och här i en skänkelvikning.
Påväg in i en svag sluta.
En travökning.
Såhär ser det ut när jag lägger om skänkeln i galopp, det är här risken är rätt stor att baken blir lätt om jag inte är uppmärksam.
Så himla fräsch i kroppen för att vara 21 år! Älskade häst ❤

Kommentarer

Postat av: fiioli

Publicerad 2016-06-17 00:13:00

Alltså WOW!! 😍

Svar: Tack du 😙💕
...

Postat av: Jessi

Publicerad 2016-06-17 05:47:12

Fina e ni!

Svar: Tusen tack 😙
...

Postat av: Maria L-A

Publicerad 2016-06-17 10:36:50

Ni är fina ihop 💞Har väl typ sagt det en halv miljon gånger. En sak till, änteligen super snyggt lindade ben igen. I mina ögon ser det äckligt slarvigt ut när man lämnar paddarna och spreta ut under lindorna. Så där ska det se ut. Proffsigt lindat, riktigt pro class 💞

Svar: Hihi tack, det gör inget fast du sagt det många gånger, alltid kul att få en komplimang 😄 och tusen tack för komplimangen angående lindningen, jag är riktigt pedantisk när det kommer till det så kul att du kallade det pro class 🙊😘 det är två olika tekniker och syften med att linda med höga paddar så de syns under lindan, titta in hos de svenska dressyr bloggarna tex Linn Olsson, Lina Dolk, Nina Rademakers osv så ser du var jag hämtat min inspiration ifrån haha 😄 jag tycker det är olika snyggt beroende på situationen ☺
...

Postat av: Maria L-A

Publicerad 2016-06-17 13:45:48

Jo har läst och hört olika förklaringar. Fult är det i varje fall enligt mej och det är liksom den ända åsikt jag har om saken ☺️👍🏽

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela