Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Atm

Publicerad 2016-06-09 10:48:01 i Allmänt,

Hej vänner!

Detta får bli ett snabbt bildinlägg för jag ska iväg med mammis om femton minuter och här sitter jag fortfarande i morgonrock och jäser. 
För tillfället ser det ut såhär i vår hall. Jag hade hunnit förtränga vilket skitjobb det är att riva tapeter, för att inte tala om hur jobbigt det är att riva fyra lager.. Vem gör ens så, tapetserar över de gamla tapeterna om och om igen?
Rabarbern var färdig så vi har bakat kakor och tårtor för att ta vara på den. Jag gillar inte rabarber när den är så sur så dessa kakor får någon annan äta upp haha!
Jag var iväg på ärenden till Helsingfors med syster igår och när vi kom dit var det jätte fint väder och varmt så vi bestämde oss för att luncha på Fafas uteservering. Vi åt veganska falafel och det var jätte gott
Red ett kanonpass på Jack igår kväll, han gav mig en alldeles otrolig känsla där inget kändes svårt eller ouppnåerligt. På slutet kunde jag samla honom så mycket i galoppen så jag kunde göra piruetter åt bägge håll så han alldeles satt sig på bakbenen och tog i med all kraft och väntade på mig innan han svängde runt, wow 😍
Mitt hjärta ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela