Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Ett litet levnadstecken

Publicerad 2016-07-17 13:33:50 i Allmänt,

Hej på er!

Jag tänkte slänga in ett litet levnadstecken här så ni inte tror jag gått och trillat av pinnen eller nåt. Jag har haft fullt upp hela veckan med gäster, jobb, ärenden, stall och så bröllop igår. Jag festade nyktert och det tackar mitt huvud (och vågen) mig för idag, Nicke mår desto sämre haha! Han var så jäkla dyngrak inatt när jag hämtade hem honom så han skar sönder hela ölcasen med en brödsåg och nu stinker hela mitt nyrenoverade kök gammal pub.. fy satan vad arg jag var på honom men ändå kunde jag inte göra annat än asgarva åt honom när han försökte svabba upp ölen och bara ramlade omkull och svor hela tiden 😅

Nu måste jag ta tag i några grejer här hemma och så åka till stallet. Vi får höras senare när jag orkar koncentrera mig på att skriva ett inlägg. Puss!

Så kul att få klä upp sig och gå på fest! Bröllopet var jätte vackert och festen välorganiserad. All lycka till de nygifta ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela