Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Wake me up when September ends

Publicerad 2015-09-30 12:47:47 i Allmänt,

Hej och hå! 

Sista september idag och vips så har ytterligare en månad passerat. Jag har börjat tänka på julen, hur gott det är med glögg och hur mycket mat jag ska göra. Jag har bett om julklappslistor av familjen och tänker faktiskt börja köpa julklappar vid nästa löning, crazy Christmas lady over here haha! 

Nä julen i all ära men det är jätte mysigt att hösten är här och jag tänker njuta av den innan jag går in i julmode. 
Jag plockade fram alla tjocktröjor och knästrumpor igår och gick omkring här hemma i en härligt varm yllebubbla 😊 
Jag hade fastedag igår och frös som bara den, gick omkring och skakade innan jag tog mitt förnuft till fånga och stängde sovrumsfönstret och klädde på mig lite mer än shorts och linne. Jag har sovit med fönstret på vid gavel ända sedan jag flyttade upp hit men nu då temperaturen kryper närmare 0 på nätterna är det nog dags att endast lämna en liten springa på kvällen. Mitt täcke är världens tjockaste (extravarmt från Ikea och det väger 2,4 kg 😍) och det är så sjukt mysigt att kura ihop sig under det men de kroppsdelar som råkar hamna utanför förvandlas fort till istappar när temperaturen inne i rummet ligger på 13 grader 😅 

Nu ska jag gå ner och äta lunch, sen ska jag svepa i mig dubbel dos pwo och bege mig till gymmet. Japp, ni läste rätt, dags att ta tag i skiten igen hur mycket det än tar emot. Bara att stänga av tankarna, kliva utanför comfort zonen och kriga på. Beastmode on! 💪 
Hypotermi varning då tårna sticker ut från under täcket! Observera mössan som ligger nära till hands ifall det blir kallt om öronen nån natt!
Special kind of stupid sällskap vid frukosten imorse.. 😂
Ha en fin dag så hörs vi senare! 😘

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2015-09-30 14:36:18

Åh vilken mysig outfit, och dina ben är to die for! 😍

Svar: Men tack snälla du! Dock håller jag inte med dig om benen men det är väl som det är haha! :)
...

Postat av: C

Publicerad 2015-09-30 14:38:04

Måste kännas häftigt att kunna ta bilder på sig själv i alla vinklar utan att behöva tänka på att posera så man ser smalare ut. Önskar jag oxo skulle ha motivationen att göra en livsförändring.. keep up the good work! :)

Svar: Jag kan lova dig att jag poserar nog mer eller mindre (i de flesta fall mer haha!) på alla bilder jag tar, och jag har definitivt vinklar som är mer smickrande än andra 😅🙈 men tusen tack för dina snälla ord, och kom ihåg att man klarar vad som helst bara man bestämmer sig för det och aldrig slutar kämpa! kram 😘
...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela