Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

De senaste projekten

Publicerad 2014-03-22 20:24:50 i Cessis drömhem,

Som jag skrev tidigare så har jag nån form av vår-dille nu och håller på som en vettvilling här hemma. Vit målarfärg och pyssel överallt, och mer blir det hela tiden!
 
Detta vad jag har åstadkommit de senaste dagarna: 
 
Förvandlade denna fula lampan jag hittade på loppis genom att spraya själva foten vit och slänga skärmen långt bort. Sen gjorde jag en ny skärm av remsor jag rev från ett gammalt lakan, knöt fast remsorna på en metallring och fäste lite spetsband som kronan på verket :) 
 
Projekt göra sänggavel av gamla dörrar och måla Nickes handgjorda furukista vit. Dörrarna köpte jag för 50 euro på loppis, målade dem med vanlig snickarfärg och så trollade jag lite så de fick den där slitna looken jag vill åt. Carpe Diem har jag köpt på Gekås för en herrans massa år sedan. Behöver jag säga att jag älskar mitt sovrum? 
 
Jag har ändrat om hela ordningen i rummet här, ska ta bild när jag orkar städa upp kaoset som blev efter den historien haha! Och så har jag massa andra projekt på gång nu så alla de bilderna kommer allt efter som. 
 

Kommentarer

Postat av: Båå

Publicerad 2014-03-23 10:30:10

Jäklar vad fint! Älskar sänggaveln! :)

Svar: Tusen tack! :) Det blev precis så som jag föreställt mig och nu är jag så nöjd :)
...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela