Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Nails juni 2014 part II

Publicerad 2014-06-28 19:08:57 i Cessis naglar,

Danica hade inspirations överflöd och jag hade en innestående nagelfix så jag passade på att fräscha upp naglarna igen trots att det bara är två veckor sen jag gjorde dem sist. Den här gången blev det mermaid nails, mycket kortare än vad jag brukar ha men jag ville prova en ny form för att se om det är något för mig. Och jag älskar naglarna, även om det känns som att någon amputerat mina fingrar! Dessa är ju inte heller korta någonstans men jag antar att man blir skadad efter ett tag med stilettos ;) 
Underbart somriga är de i alla fall, i love them! ♥

Kommentarer

Postat av: Flisan

Publicerad 2014-06-29 21:04:17

Snygga :D

Svar: tack! :)
...

Postat av: Båå

Publicerad 2014-06-30 11:21:31

Oj, dom här var fina! :)

Svar: Tack! :)
...

Postat av: Flisan

Publicerad 2014-07-02 10:25:47

sv: så lite så :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela