Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Nykomlingar

Publicerad 2014-12-15 11:41:57 i Rats,

Jag kan inte minnas när jag senast köpt en råtta av en annan uppfödare, jag har ju haft mina egna kullar och så Lindas och Pias råttor som fått flytta hit. 
Alla mina råttor är dessutom vuxna mot det äldre hållet så det var perfekt läge att låta två nykomlingar flytta in! :) 

Zaya's Ihan Sama, russian buff hona född 23.10.14. Den här tjejen är lite speciell, hon är snygg och tycker inte om att bli upplyft. Därför kostade hon ingenting då Saija ville att de skulle få en chans hos någon, alla honorna i kullen var nämligen likadana. Så jag, Pia och Gea tog varsin tjej och nu ska vi se om vi kan work miracles med dem haha!

Ratsian Lötköpötkö, pink eyed mink badger rex hona född 29.10.14. Den här honan bokade jag faktiskt endast på grund av hennes häftiga färg. Hon får väl bli min nya maskot nu då Bandit inte finns längre, och så får vi se ifall hon bidrar till min rödögda avel i framtiden. Söt som socker är hon i alla fall! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela