Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Thingies

Publicerad 2014-04-26 18:01:52 i Allmänt,

Jag har inte köpt något åt mig själv på evigheter så igår åkte jag och Nicke till H&M för att jag ville köpa ett par leopardbyxor (så som alla andra). Dock fanns där så mycket fint så jag gick lite bananas innan jag behärskade mig och valde ut det jag gillade mest. Härligt med lite shopping nu när kläderna sitter bättre och bättre hela tiden :)










(bilden gör inte klänningen rättvisa, den är sjukt mycket finare på!)




Och så till dagens absolut bästa fynd. Tre förpackningar med två par kalsonger per förpackning, kolla rabatten ;)


Och här gick jag loss i Tarjoustalo vid löning haha, inte illa! Skorna kostade 8,90€/par, tygskorna är neonrosa och så perfekta raveskor!


Parfymsamlare som jag är kunde jag inte låta bli att köpa varsin ny parfym till oss, även dessa köpte jag vid löning. Rekommenderar verkligen Katy Perrys nya doft till alla som vill ha en ny fräsch parfym till sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela