Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Travhäst

Publicerad 2012-06-24 10:18:31 i Allmänt,

Efter en trevlig midsommarafton med god mat och alldeles för mycket bål mådde jag lite på den svagare sidan hela dagen igår.. Jag och Viivi låg i soffan och såg på Desperate Houewives med gott samvete eftersom regnet öste ner där ute.

Idag ska jag åka till Kyrkslätt och hämta en Passier Patron dressyrsadel och prova den på Ville. Efter det ska jag åka och titta på en varmblodsvalack som jag tänkte köpa. Jag har tagit det hårda beslutet att ge tillbaka stoet även om jag vet vilket öde hon går till mötes då.. Jag kan helt enkelt inte hjälpa allt och alla hur mycket jag än vill, särskilt inte då jag inte ens vet med säkerhet vad som är fel på henne. Veterinären tror på någon form av hovbensfraktur och redan det ordet fick mig att tveka, frakturer är inget att leka med, särskilt inte om de sitter i hoven.
Får se vad som händer helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela