Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Böcker i stora lass!

Publicerad 2010-11-22 17:29:15 i Cessi läser,

Varning för långt bokinlägg!

Idag hämtade jag äntligen ut mina paket från Adlibris. Åh, jag älskar att få paket därifrån, de är så tunga och man vet ju vad de innehåller men det är ändå alltid lika spännande att öppna lådan och ta upp bok efter bok, de doftar ju så gott!

Världens snällaste mami hade beställt några böcker åt mig och så några passade jag på att klicka hem i samma veva som vi beställde lite julklappar :)


Paket!


Det är nåt speciellt med hårdpärmade böcker, jag köper nästan alltid pocket för de är billigare, men det blir lite lyxigare med hårdpärmade. Bingo Rimér -  En flickfotografs bekännelser, Kändisjakten - Malin Lundblad, The Carrie Diaries - Candace Bushnell 


De flesta pocketböcker kostar bara 3,90 - 4,90€ på Adlibris. Tillintetgjord - Debra Puglisi Sharp, Vi har ju hemligheter i den här familjen - Yhere Eriksson, Uppvaknandet, Kampen, Vreden och Återkomsten - L.J. Smith <-- fyra första böckerna i The Vampire Diaries.


Del 2,3 och 4 i Vampire Academy- serien, Fruset Blod, Skuggkysst och Löftet av Richelle Mead. Observera att de är riktigt tjocka också, love!


Del 5 i House of Night serien, Jagad av P.C. Cast


Det är ren och skär lycka att ha en sånhär hög med olästa böcker, men var ska jag börja?

Nu till den gyllene frågan; var ska jag få plats med allihop?


(Ignorera utställningsboxarna som står ivägen och skrotar..) Det börjar bli fullt i min hylla..

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-11-26 12:12:58

Tack för att du vill läsa min bok :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela