Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Gallup!

Publicerad 2015-01-31 13:43:33 i Allmänt,

Jag tycker det är dags för nåt kul här då det den senaste tiden varit rätt så dystert med mycket mörka tankar och depp. Jag skriver främst den här bloggen för min egen skull, men ni är så himla många som vill följa min vardag med allt vad den innebär vilket gör skrivandet ännu roligare. Och eftersom ni bara blir fler och fler för varje dag (var kommer ni alla ifrån undrar jag?) så vill jag ha en liten gallup för att kunna förbättra bloggen, för er skull. 
 
För att göra det hela lite roligare så kommer jag lotta ut en liten goodiebag bland alla som svarat som tack för att ni tar er tiden att svara på mina frågor :) 
 
1. Vem är du, hur gammal är du och hur ofta kikar du in här? 
2. Varför läser du den här bloggen och vad fastnade du tycke för just här? 
3. Vad vill du läsa mer om? Nämn gärna tre saker.
4. Vad kan jag förbättra för att göra det till en ännu trevligare upplevelse att kika in här?
 
Ni har tills tisdagen 3.2 klockan 21.00 på er att svara i kommentarsfältet och efter det lottar jag ut goodiebagen. Så glöm inte att kommentera med ert namn och mail (eller annat sätt jag kontakta er på)! :) 
 
 

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2015-01-31 13:57:30

1: lika gammal som dig, nästan alla dagar är jag in o kollar om du skrivit😜.
2: svårt att svara på.. du skriver på ett sådant sätt så man helt enkelt fastnar för stt fortsätta läsa inlägg efter inlägg😊.
3: bara fortsätt i samma stil du redan skriver, massa svammel om allt och inget😊
4: meera inlägg eller fortsätt i samma mängd som nu, som sagt roligt att läsa!💕👏

Postat av: Tia

Publicerad 2015-01-31 17:17:34

1. Tia 25 ingå/finnböle, läser några gånger i veckan 😊
2.tycker om o läsa bloggar, fastna för att du skriver så öppet o ärligt o kiva o si på din vikt kamp, håller o på o försöka ändra matvanorna ti hälsosammare eller hälsosammare över huvudtaget 😊
3 o 4 fortsätt i samma stil 😉

Postat av: Marie

Publicerad 2015-02-01 11:20:22

1. Marie, 19 år. Hehe. Kollar varje dag om det inte är kaos i tidsschemat!
2. Läser för att jag känner dig och det är roligt att följa med vad som händer i ditt liv: Allt från djur till viktnedgång. Dessutom är den ärlig vilket allt som oftast är positivt!
3. Jag var överlycklig när du tog tag i ridningen så det skulle jag definitivt säga som en sak jag vill läsa mer om men ingen kan ju tvinga dig att ta upp hästeriet. Allt med djuren överlag gillar jag och även åsiktsinlägg. Tycker om bär du rör om i grytan för jag gillar att läsa kommentarerna 😂
4. Regelbunden uppdatering och gärna fler kvalitetsbilder (du har ju en bra systemis!). Sen kan jag ibland tröttna på "idag-gjorde-jag-si-och-ikväll-gör-jag-så"-inläggen, en grop jag själv alltid fastnar i - men ja, värt att hålla bakom öronen. Annars säger jag att fortsätt vara ärlig!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-01 11:57:55

1. Jag är Jessica, 23 år och kikar in här flere gånger varje dag :D
2.Jag började läsa din blogg för 2år(?) sen, tyckte det var roligt att läsa om alla djuren. Nu läser jag din blogg för att jag känner dej, och det är kul att läsa om allt som händer i ditt liv. Både om djuren och allt annat.
3.Jag tycker att det är en bra blandning av allt möjligt här på din blogg så det är svårt att komma på tre saker du borde skriva mer om. Men kanske du kunde skriva lite mer om djuren, har minskat med det på sista tiden ;)
4.Haha, ett nytt inlägg varje gång jag kikar in? :D nej, men minst ett nytt inlägg varje dag skulle vara trevligt, nog för att du uppdaterar nästan varje dag. men de dagarna du inte gör det blir liksom inte lika bra som de dagarna du gör det, något som fattas liksom :D

Svar: Du är för gullig Jessi, lätt en av de trognaste läsarna :D 😙
tack för ditt svar :)
...

Postat av: Soffi

Publicerad 2015-02-01 13:14:55

1. Ann-sofie, 19 år. Läser din blogg dagligen.
2. Du skriver så öppet om din sjukdom och hur du kämpar med viktnedgången. Diggar bara din stil hur du skriver och så haha.
3. Fortsätt lika som du gör nu (:
4. Möjligtvis mera inlägg ? (:

Svar: Tack för ditt svar :) jag har alltid i tanke att skriva fler inlägg varje dag men så kommer det alltid nåt emot och så är det mitt i natten haha! men jag ska absolut hålla det i åtanke att uppdatera oftare :)
...

Postat av: heidi

Publicerad 2015-02-01 13:59:08

1. 32 år om prick två veckor :( läser dagligen din blogg
2 läser för att jag vet vem du är och av gammal vana
3. jag har ingen skillna vad du skriver om men hur du tränar intresserar inte alls. då läser jag hellre om svabbel
4. regelbundna inlägg, så att det inte blir länge paus.

Svar: Varför ledsen smiley, 32 år är ingen ålder alls ju! :) tack för ditt svar, nu är det ju många som gärna läser om träningen och själva träningspassen skriver jag ner för att själv kunna se tillbaka på dem :) så några såna dyker upp nu och då men då får du scrolla förbi dem och så ska jag komma ihåg att du hellre läser svabbel :D
...

Postat av: Pia

Publicerad 2015-02-01 17:05:00

1. 19 år, läser dagligen.
2. För att du är min vaimo och det pga läsandet är gammal vana :)
3. Tveetja, vet ju ren det mesta så det är som en repris att sen läsa det här :D (bra för mitt dåliga minne)
4. Fortsätt som förut!

Postat av: Monica

Publicerad 2015-02-01 17:33:38

1. 31 år, läser din blogg från och till, ibland sällan,ibland dagligen beroende på hur jag har tid :)
2. Läser för att ja vet vem du är och för att du skriver så naturlit att man känner igen att det är DU i texten :)
3. Tycker om att läsa svabbel, det är just det som gör din blogg personlig :) Tycker att det är bra att du skriver lixom för att skriva av dig, ingen skillnad om dagen varit bra eller skit :) Att du lixom inte är som en journalist som skriver det som folk vill höra, tycker personliga bloggar går mer o mer ut på att att bloggarna inte mera skriver "dagbok" om sina liv o tankar utan mera som om dom marknadsför sig själva/bloggen o den blir nån sorts programbas för hur man ska träna/rida/kocka/klä sej etc.. Så håll den personlig så hålls bloggen intressant :)
4. Regelbundna inlägg, förståss tycker jag om uppdateringar om djuren då jag själv har samma intresse :)

Postat av: Karin

Publicerad 2015-02-01 18:11:49

1. Karin, 25år & jag kikar in här minst 1gång om dagen :)
2. Jag började läsa din blogg för att följa din råttuppfödning (har jag för mig), nu är jag fast då jag gillar hur du skriver. Om allt & inget & ärligt. Jag känner igen mig själv i en del saker du skriver :)
3. Svårt att nämna 3 saker på måfå men djuren kanske för att nämna någonting. Tycker du gör ett bra jobb som det är ^^
4. Fortsätt i samma stil! :)

Postat av: Maria L-A

Publicerad 2015-02-01 20:00:05

1. Maria 41år, kollar in dagligen, ibland flera gånger till och med.

2. Din blogg är beroendeframkallande :)
Den är även omväxlande vilken är ett STORT plus. Ditt sätt att skriva är väldigt personligt, på ett possitivt sätt, vilket gör bloggen intressant.

3. Vad jag vill läsa mera om?! Hmmm. Tycker den är bra precis som den är. Kan inte säga nåt som jag skulle vilja ha mera av.

4. Fortsätt som innan! Ändra inte på nåt. Tror att ändrar du på nåt sä skulle det inte längre vara "samma blogg", skulle kännas främmande liksom. Joo en sak, stig upp tidigare och skriv direkt på morgonen. Så ifall jag har tråkigt på jobbet så har jag nåt att läsa 😄

Svar: Tack Maria för din fina kommentar ♡
Jag kan tänka mig göra mycket för mina läsare men tamejtusan att stiga upp tidigt om inte jag måste finns inte på världskartan haha! :D
...

Postat av: Tessi

Publicerad 2015-02-01 22:04:42

1. Tessi 25år från ekenäs ;) öppnar din blogg ca 2ggr per dag
2. Har läst din blogg i jaa a många år :D
3. Älskar ditt sätt att skriva,det är något fängslande med det!
4. Fortsätt som vanligt :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-01 22:48:39

1. Amanda 26 år, tittar in här några gånger om dagen. 2. Fastnade för ditt sätt att skriva och att du är så öppen o ärlig. 3. Jag tycker du väljer intressanta ämnen att skriva om. Det som intresserar mig mest är kanske viktresan och vardagen i allmännhet :) ja och Cessi läser tycker jag om eftersom jag själv läser mycket. 4. Tycker bloggen är finfin som den är eftersom du verkar skriva från hjärtat om saker och ting, precis hur det känns och vad du tycker. Ändra inte på det, det gör bloggen tycker jag :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2015-02-02 15:20:53

1. Hanna, 23år kikar in lite olika.. Ibland 3 gånger i veckan, men oftast dagligen flera gånger!

2. Ledsamt nog så var det skitsnack som fick mig att kika in på din blogg. Idag läser jag den för att all din heppautrustning får mig att flyga i taket av iver... Nej haha! :D Men jag älskar dina utrustningsinlägg och shoppinginlägg. Jag tycker att du är rak på sak och har en otroligt färgglad personlighet, det är jättekul att följa med din viktnedgång och allt om djuren och familjen. Du skriver det på ett sånt sätt att man känner sig nära dig i allt som händer i ditt liv :)

3. Nå outfits såklart :] De visste du redan! Annars är jag jättenöjd så som det är nu!

4. Tycker det är bra som det är :)

Postat av: Angelica

Publicerad 2015-02-03 09:47:21

1. Angelica, 25, några gånger om dagen.
2. Det blev en vanesak för några år sedan. Inte har jag fastnat för något speciellt ämne, men tycker om hur öppet du skriver om allt.
3. Det är din blogg så jag tycker du ska skriva om vad du vill =)
4. Jag tycker bloggen är bra som den är =)

Svar: Tack för din kommentar :)
...

Postat av: T

Publicerad 2015-02-04 09:57:38

Oj nu missa jag utlottningen..
Jag är din bästa vän, 20+ och jag kikar in allt från en gång i veckan till 4ggr om dagen, beroende på.. Jag läser för att du e du och du skriver bra. När jag läser en blogg så stör jag mej på 2 saker mest: bloggen är skriven på dialekt/slang helt igenom (funkar endast i mindre doser) eller hundra stavfel i varje inlägg. Du har lyckats hålla bort dom båda :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela