Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Förvirrad.

Publicerad 2013-06-29 10:52:09 i Allmänt,

Jag blir förvirrad när saker ändras mitt i allt, saker som alltid varit på ett visst sätt är plötsligt på ett annat.
Saker som någon har sagt kan bara ändras så där, hat svängas till kärlek och tvärtom. Jag säger inte att jag inte förstår, jag blir bara förvirrad.
Men change is good, more love to the people and we will have less war!
Jag tycker bara det blir genomskinligt när en stark åsikt eller en ståndpunkt ändras alldeles plötsligt? ..

Jäkla svammel, jag vet inte själv ens.
Känns onödigt att skriva i bloggen när jag inte är 100% engagerad, jag varken hinner eller orkar sätta mig vid datorn och fixa bilder och skriva om allt jag håller på med at the moment..
Dessutom så är 95% av allt jag gör på dagarna endera hemligt eller skittråkigt så därför blir intresset ännu mindre. Det känns som att om jag ska lämna bort så stor del av allt jag gör så kan jag lika gärna lämna bort alltihop..
Om ni ändå visste allt jag sysslar med, OJ vad mycket mer intressant den här bloggen skulle vara, HAHA!

Ska nog stiga upp från sängen nu, klockan är ju snart tolv. Snart dyker tjejerna upp för idag ska vi fortsätta med bröllopspyssel. Jag och mammis har fått så mycket gjort på bara denna veckan så det känns som att det mesta är under kontroll. Vi har fixat mer på en vecka än vad vi gjort på hela året, men det är helt okej för alla som känner mig vet att jag inte är någon vidare bra planerare.. Nä, jag funkar allra bäst under stress, när deadlinen är oroväckande nära presterar jag som bäst. Alla på sitt vis eller hur 😉 Jag igen kan inte förstå mig på dem som planerar sitt bröllop in i minsta detalj så långt som ett år i förväg!

Nu duschen och sen äta lunch. Det är smidigt att sova länge så slipper man fundera på frukost. Det är ändå så jäkla tråkigt att äta på dagarna, jag är en kvällsätare vilket inte alls är bra egentligen men nångång måste jag ju äta, annars dör jag! 😱

Hejtåå.

Kommentarer

Postat av: Ann-Ki

Publicerad 2013-06-29 11:41:22

Du fungerar bäst under stress...
Med mig är det nog tvärtom, då slocknar lampan i skallen på mig. Fast tidigare i livet när jag illustrerade bokomslag till min pappas böcker, då var jag som mest aktiv in i sista stunden.
Vet inte om det är lättare att fixa stressen när man är yngre... hm...
Men under livets gång och dess utveckling uppskattar man saker annorlunda och ens personlighet förändras väl något, kan tänkas.

Hemligt eller tråkigt, spelar det nån roll, det är ju din blogg och du väljer själv vad du vill delge till dina läsare, så skriv precis vad som faller dig in och vad du har att berätta.

Svar: Ja, jag presterar bäst under stress och sån har jag alltid varit. Folk tror att jag ligger på latsidan när jag inte ens har börjat med nånting och alla andra är klara med samma uppgift, men sanningen är den att det inte är någon idé för mig att ens försöka börja i tid eftersom jag ändå lämnar allting till sista sekund. Tack snälla du för alla dina härliga kommentarer!
...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela