Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Rätt tyst

Publicerad 2012-04-26 11:35:31 i Allmänt,

Här har det varit rätt tyst de senaste dagarna, inte medvetet dock! Och ni är så gulliga så ni fortsätter titta in dagligen, nästan så jag får lite dåligt samvete ju!
Inget jättespännande har hänt, jag har fixat naglarna, haft massa besök och grejat med lite allt möjligt.. I helgen är det dags för PetExpo i Mässcentret, får se om jag lyckas hålla mig på fötter den här gången eller om jag snubblar på trottoarskanten igen och slår knät sönder och sammans. Nä, helst inte denna gången, tack! Det gjorde förjävla ont kan jag säga.
Är inne i en period nu som jag vill göra en massa saker hela tiden. Har två nya tatueringar och en piercing på kommande, shoppat sommarskor och smink och så vill jag ha en till katt, en till oriental. Han ska heta Lucas.
Man vill så mycket, särskilt i dessa tider när dagarna är ljusa och allt blir grönt, då slås jag av en grym inspiration till det mesta egentligen..
Nu vet ni att jag lever, lovar att återkomma senare med lite bilder också :)

Kommentarer

Postat av: Gea

Publicerad 2012-04-26 16:58:37

Ja, men nu är jag förberedd på skråmor. Har ett miniapotek o. förbandsmaterial med =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela