Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Dear Santa

Publicerad 2015-12-12 14:20:14 i Cessis vill-ha!,

Här är vad jag önskar mig av jultomten i år, önska får man ju 😉
Kingsland Lakes unisex down jacket i storlek S, från ratsutarvike.fi. En varm jacka är ett måste i stallet och jag har ingen, denna är lite dyrare men senast jag kollade så var den nedsatt med en hundring eller så.
Ugg Australia Bailey Bow i storlek 40. Jag har önskat mig ett par äkta uggs hur länge som helst nu, alla de billiga kopiorna blir så himla fula fort så nu skulle jag vilja att mina små fossingar hålls varma OCH är snygga på samma gång 😊
Solariekort laddat med valfri summa till Fresh Solarium Club i Malm, från tanshop.fi.
Trots att jag har tre MK klockor så drömmer jag fortfarande om den här i roséguld med sköldpaddsmönster, SÅ snygg så jag dör lite!
Playstation 4 med (eller utan) Assassin's Creed. Detta är nåt som skulle glädja alla i familjen, vårt PS3 börjar ge upp hoppet så småningom och sen blir våra dagar ack så tråkiga haha!
Maria Nilas högt prisade schampo och balsam, den längst till höger är för skadat hår och jag har hört att den ska göra under för trötta sönderfärgade hår och så luktar de godis 😍
Mjuk behå och string (eller vanliga) trosor från Calvin Klein, vit, grå och svart är alla lika fina, storlek M. Från Nelly.com
Två biljetter till Infected Mushroom i Helsingfors i januari 😍

Presentkort till vapeaffär, Vapor Vandal, Puff, Nordic Vapes, Arizona höyryt eller Stadin Höyry - yes please! 👌
Mystofflor, snygga tighta myskläder (storlek M nertill och S upptill) och mysiga filtar går alltid hem hos mig. Lyxiga doftljus, vita/gråa/neutrala lakansset x2, allt med ugglor på och choklad (Geisha, Dacapo och praliner med gottis i) samt en bra bok är också sånt som gör mig jätte glad 😊 

Vad ligger högst upp på er önskelista? 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2015-12-13 23:28:12

Högst upp min önskelista ligger ev Yoga men de kan man ju bara drömma vidare om för fy så dyr den datorn är... Men oj vad den skulle komma till användning 😍

Svar: Varför vet jag inte vad Yoga är? 😱
...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela