Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Riktigt bajs

Publicerad 2016-03-31 13:45:47 i Allmänt,

Hej på er. 

En riktigt sliten tjej som skriver här idag.. Jag hade visst inte den turen att jag slapp magsjukan för igår kväll började jag må riktigt kasst och innan jag visste ordet av började kräk-rallyt och diarrén. 

Fyfan som jag mått inatt, jag har inte lyckats sova en enda blund utan har växlat mellan kräkningar och panik, fyfan alltså. Nicke sprang till apoteket och fick tabletter mot illamåendet som jag ändå kräktes upp och koltabletterna hjälper inte alls mot magen.. 

På förmiddagen kändes det lite bättre men nu är det helt jävla hopplöst igen och jag måste erkänna att jag faktiskt är så löjlig så jag gråtit över det här en god stund nu.. Jag är inte sjuk ofta, jag kan inte ens minnas när jag senast varit magsjuk och jag har en sällan skådad spyfobi. Allt det här är riktigt jävla värdelöst och jag vill bara hem härifrån 😓 

Ingen vidare glad uppdatering men det är såhär läget ser ut nu. På söndag åker vi hem och för att vara helt ärlig ska det bli jävligt skönt! Nä usch.. 
Slant i poolen igår också och slog i knäet, fint. 
Det här är vad jag fått i mig idag med mycket möda och stort besvär.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela