Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

En lite bättre torsdag

Publicerad 2016-01-28 13:09:29 i Allmänt,

Hej på er! 

Idag är en bra dag, jag vaknade utvilad och på gott humör och möttes av den rykande färska Hööks katalogen på köksbordet när jag gick ner. Idag väntar också en efterlängtad dressyrträning med världens finaste skimmeltjej, hur tacksam är inte jag över att jag får delta i de här här träningarna?! Tack Hanna, det är guld värt ❤ 

En lite bättre torsdag helt enkelt, eller vad tusan, hela den här veckan har varit lite bättre. Jag och Nicke har spenderat massa tid ihop och hittat på roliga saker, jag och Silver hann busa i snön innan den töade bort och jag har solat så jag är alldeles pepparkaks brun just nu ☺

Just nu sitter jag här i köket och ser på när diskmaskinsreparatören försöker fixa vår diskmaskin som varit sönder sedan spökena lekte lajbans med den kort efter att jag släpat hem den från Skåne. Han säger att pumpsystemet är sönder och han måste ta den med sig för att fixa den, undrar hur mycket sånt kostar.. Jaja, bagateller! 

Dags för sen lunch nu och så ska jag göra mig i ordning för att åka till stallet. Hoppas ni har en bra dag idag vad än ni hittar på! 😊 
Finns det nåt bättre än att vara nästan 26 år men klä sig som fem? 😍
Skulle ta en bild på min nya pyjamas - ser ut som en dvärg.. men den bjuder jag på!
Mina nya lakan är så himla fina, och sköna! De är i nåt slags satinmaterial och kostade bara 10 euro för ett set, från Jysk.
Bläddrade igenom katalogen imorse med sömngrus i ögonen och knappt vaken, hittade ungefär femton saker jag vill ha och absolut behöver.. 😅

Kommentarer

Postat av: Poa

Publicerad 2016-01-28 21:41:59

Tyckte inte alls om denna katalog :O Det ända nya som jag gillade var den vaxade jackan och en väst! :)

Svar: Jag är säkert snäppet mer shoppingstörd än du då för jag hittade hur mycket som helst 😅
...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela