Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Gym grossisten

Publicerad 2015-10-21 12:48:48 i Cessi shoppar, Min viktresa,

Jag älskar att få paket även om mitt tålamod inte alls egentligen tillåter att vänta, bäst är ändå när man shoppar i affärer för då får man grejerna med sig genast och inte en vecka senare. Vi vejpare (vet inte vad jag ska kalla oss på svenska, vad störigt) är dessutom riktigt bortskämda med en dags leveranstid från de flesta webshoppar så jag hann bli redigt otålig då det tog hela fem dagar innan vårt paket från gymgrossisten dök upp 🙈 
Prottepulver, aminosyror, magnesium (muskelkramperna jag haft på sistone är inte att leka med!), omega, clarinol och en hel drös med shakers då alla våra luktar lik och förruttnelse.. Prottechipsen beställde jag bara för att komma upp över en viss summa så jag skulle få gratis grejer haha! Ska bli spännande att smaka på dem, de innehåller knappt några kolhydrater alls och endast 120 kalorier i hela påsen. Om de är goda kanske jag kan överväga att ha en cheatday i veckan där jag äter två såna där små påsar och en propudding till kvällsmyset ☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela