Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Sommar

Publicerad 2015-05-30 13:06:14 i Allmänt,

Det var ett tag sen sist hörni, men jag är påväg tillbaka, jag lovar! 

Jag är redo för att börja ett nytt kapitel i mitt liv, ett kapitel där jag är starkare, gladare och mer tillfreds med mig själv och mitt liv. Exakt vad det innebär vet jag inte ens själv men det återstår att se, förr eller senare lär jag ju få klarhet i alltihop eller hur? ☺ 

Jag är så ledsen över att första halvan av detta året flög mig förbi i en enda dimma av ångest och annan skit, men jag kan inte göra nåt åt det förflutna så lika bra att släppa det och fokusera på det enda jag kan påverka, nämligen min framtid. 

Sommaren står framför oss och idag vibrerar luften av glädje och spänning, det är ju avslutningshelg nu och så många unga springer ut från skolan med mössan på huvudet och livet som en oskriven bok framför sig. Jag är nästan lite avis på den där känslan, men jag ser den här dagen som en avslutning för min egen del, ett avslut på en period en del av mig helst vill glömma och sopa under mattan medan en annan del av mig bara vill hålla allt starkt kvar i minnet så det aldrig nånsin försvinner. 

Ni är världens finaste som fortsätter klicka in er här trots flera veckor av tystnad. Men snart är jag tillbaka och då ska allt vara som förut, jag kommer fortsätta dela med mig av mitt liv trots att jag nog inte borde göra det för att undvika onödigt lidande som uppstår av rykten och annat skit som sprids. Men så länge jag vet sanningen och så länge som jag kan stå rakryggad bakom saker jag säger och gör, ja då spelar det ingen roll vad folk vill hitta på och snacka om mig. 

Nu ska jag avsluta här och fira min kusin som inte bara tog studenten idag utan gjorde det med otroligt fina betyg ☺ 

Jag hoppas ni också får en underbar dag, festa lugnt om ni ska göra det så hörs vi när det är dags för det nya kapitlet! Hoppas ni är med mig då också, för vad vore väl den här bloggen utan er? 😘 

Never regret anything that once made you smile 💕

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-31 12:05:17

Vad fin du är!

Svar: Tack! 😍
...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela