Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

+25 grader

Publicerad 2015-06-29 22:55:23 i Allmänt,

Åh åh, äntligen känns det som att jag vaknade till liv när vädret varit på sin bästa sida de senaste dagarna. Jag har tagit vara på varenda minut i solen, helt underbart att ligga näck i min solstol och steka 😍 

Om det är lika fint väder imorgon tänkte vi dra till Borgbacken och åka berg och dalbana, hur kul är inte det?! Syster ville åka till Högholmen också och hälsa på sina släktingar (eheh) så om det inte är allt för dyrt inträde kanske vi åker dit också när vi väl är in the hoods 😄 

Nåt som dock inte är kul över huvud taget är att min mod gick sönder igår 😯 
Min svindyra handgjorda mod slutade bara mitt i plötsligt av att fungera och jag fick lite panik för jag har inte haft råd att köpa en extramod ännu. Som tur var är han som gjort Wolfen jätte hjälpsam och tar in den på garanti, och tills dess får jag låna vaimos sprillans nya, jätte fina mod. Tusen tack för det, blev lite orolig över att inte få puffa på en vecka eller två, jag som varit så förbannat röksugen den senaste tiden skulle garanterat börjat röka igen med ett sånt uppehåll.. Jag har varit rökfri i över tre månader nu och det var inga som helst problem de första månaderna men nu kan jag knappt tänka på nåt annat än cigg, vad gäller med det egentligen? Och jag vet att ciggen smakar förskräckligt, det är seriöst jätte snuskigt men ändå cravear min hjärna de där äckelpinnarna.. 

Jaja, här kommer de senaste dagarna i bilder! 😊 
Yarro tycker Oitnb är jätte spännande att kolla på 😂
Har sovit över uppe hos sis de senaste nätterna bara för att det är så jävla skönt att sova i ett mörkt och tyst rum långt bort från alla djur som börjar föra oväsen om morgnarna. Kan inte ens beskriva hur gärna jag vill ha ett alldeles eget sovrum, ett eget space dit bara jag får gå. Måste ta tag i det snarast så kanske jag blir en mer harmonisk människa sen! 
Sommarens första lonkero på terassen med finaste kusinen ❤
Vaimos fina leksak, är det bara jag som tycker den ser ut som en Shelby? 😄
Klagade på att jag var så blek då jag inte haft råd att sola på sistone. Mamma bevisade att jag nog blivit blind för det där.. 🙈
Den bästa sololjan är den här från Hawaiian Tropic, jag blir jätte fort brun med hjälp av den!
😊

Kommentarer

Postat av: Mammis

Publicerad 2015-06-30 07:42:31

Ja du, man är ju likblek jämfört med dig! Bränner mig bara så lika bra att inte sola. Krävs mirakel för att jag ska bli brun😁. Spraytanning även utesluten för det finns väl inte nån passande nyans för mina "bruna" ben...Hahaa😂

Svar: Det finns garanterat en nyans för dig också, det är ju därför spraytan finns för att man ska kunna bli brun och fin även om man av olika orsaker inte kan eller vill vistas i solen :D jag orkar dock inte hålla på med fuskfärg längre, det kladdar ändå överallt och jag är hysterisk över att bli randig.. men california tan av bettina är helt bäst! ❤
...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela