Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Christmas gifts

Publicerad 2015-12-27 11:47:05 i Allmänt,

Så som alla andra år kommer här bilder på vad jag fick i julklapp, jag är så himla glad över hur väl familj och vänner känner mig och varenda en present jag fick var som klippt och skuren för mig 😊 

Så tacksam ❤ 

Till mamma gav jag ett kramdjur som masserar nacken, alla säsonger av Big Bang Theory, en stor halsduk, en bok och godis. 
Till pappa gav jag en extern hårddisk, en tisha, en rolig tavla till garaget och choklad. 
Nicke fick trådlösa sporthörlurar, mobilhållare till träning, proteinpulver och kläder. Av mina föräldrar fick han en ny dator vilket var väldigt uppskattat, jag hade tipsat dem om hur illa hans dator låter så jag tar lite creds för det hihi!
Syster blev överlycklig över sin nya vape och tank, Netflix pants, senaste Call of Duty och en lyxig mössa.
Farbror fick en jätte fin tröja och en mössa, tryffelchoklad och filmer. 
Frugan fick sin efterlängtade Bombshell parfym, en häftig Game of Thrones bok samt praliner från Petris Chocolate room.
Till Sorja gav jag en stor tavla med vårt finaste minne från sommaren med en låttext som betyder mycket för oss samt praliner från Petris.

Jag älskar verkligen att leta efter den perfekta presenten till någon jag tycker om, att slå in allt i fint papper och så se minen på den som öppnar paketet ☺

Här allt det fina jag fick: 
Drömklockan från Michael Kors fick jag av mamma och pappa. Kolla sköldpaddsmönstret och stenarna 😍
Av Jessica fick jag världens mysigaste pyjamasset och tofflor, ett skydd till min vape som inte är på bild och så en sexleksak (japp, lätt bästa presenten att få av sin tjejkompis!) som ni kanske inte är så ivriga på att se haha! Det var dock inte vilken leksak som helst utan en lyxig (och dyr..) från Fun Factory, tummen upp för open minded vänner! 😁 jag fick även ett par andra tofflor och ett härligt uggleljus som jag inte kom ihåg att ta bild på.
Av farmor och farfar fick jag en så mysig morgonrock  (jag som älskar allt fluffigt och leopardmönstrat!) och söta tofflor. Av mami och papi fick jag en fleecetröja att ha i stallet.
Bästa frugan känner mig verkligen, hur bäst är det inte med en hel serie av VS produkter (som doftar gudomligt), mysiga tofflor och ett pizza fat?! Lyktan var fylld med Geisha och doftljus som doftar magnolia, min favoritdoft tillsammans med vanilj ❤
Av syster fick jag en bodysplash, kylskåpsmagneter och en ugglefilt.
Av pappa och hans sambo fick jag de absolut godaste pralinerna och ett härligt kit från The Body Shop 😍
Av Nicke fick jag det här, samt en valfri Michael Kors väska som jag får välja på mellandagsrean ❤
Av min farbror fick jag godis och ett värdefullt presentkort till K lantbruk, jag ska köpa nåt riktigt fint till mig och Silver på rean 😍 Av Gea fick jag härliga krämer och en jätte fin julkorg som hon gjort själv. Uggle doftpåsen och powerbanken fick jag av mamma och pappa.
Även Sorja känner mig väl vid det här laget och jag blev så himla glad över hennes present ❤
Fille är heller inget undantag - han avskyr ugglor men köpte ändå en ugglefilt till mig 😍 jag fick två likadana men det gör absolut ingenting, man kan aldrig ha för många filtar (eller kuddar)! Glöggen fick jag och Nicke av en vän ☺
Och av Nickes föräldrar fick jag en Mariskål (hur de kunde veta att jag älskar Iittala är ett mysterium haha), massa doftljus och nötter - perfekt omväxling till allt sött man trycker i sig efter jul! 

Fick ni nåt ni önskade er i julklapp? Dela gärna med er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela