Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Höstig fredag

Publicerad 2015-08-28 13:30:28 i Allmänt,

Hej på er! 

Jösses vilken natt jag haft.. Den ryska killen skulle komma med katterna på eftermiddagen men ingen dök upp, jag blev irriterad och fick veta att han kommer kring midnatt. Jag panikstädade hanrummet och gjorde i ordning kattbb, och så kommer han inte?! Vakade hela natten, körde syster till skolan vid 08 och sov några timmar när jag kom hem. Vaknade av att Yarro larmade så sprang ut i nattmössan för att ta emot katterna, att kommunicera på ryska går väl helt okej då jag är fullt vaken och koncentrerad men yrvaken och dödstrött not so good 😅 

Jaja, katterna är här nu och jag måste städa och röja i det andra rummet så jag får ordning på torpet. Nåt mer är det inte med det, detta var väl rätt så tråkigt men ville kika in och säga hej i alla fall. 

Ja just det, och så fick jag bilderna från naken fotograferingen jag gjorde i Sverige. Det är jätte konstigt att se mig själv naken på bild sådär men så å andra sidan är jag stolt över mig själv och min kropp. Jag tänker ju då inte ladda upp naken bilderna här vilket är synd för jag har inga problem med att visa dem för alla haha, men man kanske måste tänka på att vara lite anständig också 😉 
Photo by Linda Skoog. Önskar jag kunde visa er resten också för de är verkligen jätte fina, min vän är en jätte duktig fotograf 😍 och kom ihåg, lite nakenhet har ingen dött av så ingen naken chock behövs 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela