Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Trötter

Publicerad 2014-01-31 06:40:18 i Allmänt,

Jag fattar inte vad min kropp sysslar med, låt mig sova på nätterna för helvete! Tredje natten nu med några få, timmars sömn, jag är helt enkelt inte trött när vi lägger oss i sängen och ska sova.. Jag antar att hjärnan tror att vi fortfarande är hemma och då är ju klockan typ 19 när vi går och lägger oss. Inte så konstigt att jag inte somnar då..

Nu känner jag mig som en zombie istället. Klockan är snart ett här och vi har inte gjort ett dyft ännu, käkat frukost och glott i taket. Kanske jag somnar på stranden och vaknar upp sönderstekt, det vore en syn för sig haha!

Ikväll firas det kinesiska nyåret här, det var riktigt livat igår kväll med massa raketer och smällare överallt så ikväll lär det vara party på hög nivå. Ska bli kul att se hur man firar här, jag och Tina funderar på att släppa upp en rislykta och önska oss nåt på samma gång :)

Hoppas ni får en fin dag, jag ska släpa upp mig från sängen och dra till stranden. Åh detta tunga liv haha!

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2014-01-31 09:41:45

Kallas jetlag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela