Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Squats

Publicerad 2014-02-26 18:29:51 i Allmänt,

Det blev ingen träning på måndag eftersom det ju blev som det blev med Saana. Igår hade jag en riktigt dålig dag i huvudet, och så några timmar jobb och huvudvärk på det så jag tog en till vilodag. Fast det kanske inte var helt fel det heller med tanke på att jag haft sån grym träningsvärk sen söndagens mördarpass på gymmet så nu fick musklerna vila upp sig ordentligt innan vi kör på igen. Det är ju inte kärnfysik att det är när man vilar som musklerna byggs, men det är så svårt att hålla sig sen då motivationen är på topp och de nya träningskläderna är så pass sköna som de är haha!
 
Jag har fortfarande samma kickass känsla och inställning till tränandet, det brukar svänga rätt fort för mig men nu är det som att det hänt nåt i huvudet och jag har en helt ny beslutsamhet som jag inte haft förut. Den här gången är det ingen diet, ingen quickfix, jag ska inte gå ner en massa kilon för att sen gå upp dem igen. Nu ska det här bli en livsstil, nåt som jag kan dela med min man och så kan vi stå där och vara sexiga tillsammans sen ;) 
 
 
 
Här är vad jag sysslar med varje kväll i 30 dagar framöver. Och när jag klarat det så dubblar jag tabellen, aayeah!

Nu: asset upp från soffan, på med träningskläderna och upp och svettas! Hej sen!
 

Kommentarer

Postat av: viola

Publicerad 2014-02-26 18:35:00

Jag är med!

Postat av: titti

Publicerad 2014-02-27 09:56:30

Herrejess,borde man prova? Vad ska hända liksom?
skall man se nån skillnad på 30 dagar? Ska man göra allt i ett sträck eller hur är systemet upplaggt?

Postat av: Nina

Publicerad 2014-03-02 21:08:50

Mycket vatten och magnesium tillskåt hjälper musklerna återhämta sig, de kanske du redan vet men tänkte ändå ge det som tips, har själv märkt skillnaden efter att jag har ätit magnesium tillskåt i en månad :) Keep up the good work!

Svar: Tack för tipset om magnesium! Har såna tabletter hemma då jag ofta lider av sendrag pga att jag inte kan äta fisk (allergisk) men de står ju där i skåpet och gör ingen nytta när man inte tar dem haha! Så nu käkar jag en tablett om dagen ifall det skulle hjälpa mot träningsvärk :)
...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela