Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Aj!

Publicerad 2014-02-26 21:34:41 i Allmänt,

Herreguuud vad jobbigt det är med squats! Jag tänkte "inte kan det väl vara  tungt att göra 50 stycken, det här klarar jag lätt!", hahahahaha :D
 
Jag förstår nog nu varför man får så fin ass när man squattar, så ont som det gör så måste det ju finnas en jäkla belöning, annars skulle ingen hålla på med det! 
 
Jag gjorde "bara" 50 squats, plankade i 20 sekunder (och trodde jag skulle dö men det är väl inte heller så konstigt med tanke på min kroppsvikt haha!), 5 pushups med knäna i golvet och så 25 crunches (som situps fast bara halvvägs upp och benen i luften). Efter lyfte jag lite tyngder och så avslutade jag med 10 minuter rask takt på crosstrainern. 

Och nu kan jag inte resa mig från soffan haha! Man kan väl lugnt säga att det var en kort men effektiv träning, ska bli intressant imorgon på gymmet :) 
 
//Mvh. Nöjd tjej
 

Kommentarer

Postat av: h

Publicerad 2014-03-02 14:29:53

här ha ja kommi upp till 200 squats å 400 magisar per dag :D å nöjd som fan :D

Svar: ohhoh det var inte lite det! duktigt! :)
...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela