Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Farväl

Publicerad 2013-09-27 18:27:58 i Allmänt,

Idag fick min älskade bil ett nytt hem, för tillfället känns det riktigt skit för att vara helt ärlig.. Jag är antagligen ensam med att fästa mig så pass vid en bil, kalla mig löjlig om ni vill men så här är det 😞 

Dock fick bilen ett bra nytt hem och jag har ju faktiskt inte kört med den på över ett halvt år, så det var nog bäst så här. I nästa vecka ska jag åka och hämta hem mina katter, det händer väldigt mycket i rasande fart på den fronten och ni lär märka vad förr eller senare. Tröstar mig i alla fall med bilder på mina skönheter och försöker att inte titta ut på gården där Ådi stått alla dessa år och troget startat varenda gång jag vridit om nyckeln.. 

Farväl världens finaste Ådi, tack för alla de år vi fick tillsammans ❤️ 
Nu är det någon annans tur att glädjas av dig och den otroliga körglädje man får när man sitter bakom den ratten. Jag ska tänka på min fina bil sen den dagen jag står där med mitt prestigefyllda katteri, för nu följer jag mitt hjärta och siktar mot stjärnorna! 

Nu ska jag sluta lipa här och gå och tycka synd om mig själv någon annanstans. Jag bjuder på mig själv och kan medge helt öppet över att jag är lika deppad över att mista min bil som andra är över att mista sina djur. Materialist javisst.. 

Kommentarer

Postat av: heidi

Publicerad 2013-09-27 19:47:12

ingen fara cessi, jag är lika dann. Min lilla volvo kommer aldrig byta ägare. Den kommer vara kvar här tills den rostar sönder. Och antar att det blir lika med Chevan :) Jag älskar åxå mina bilar :)

Svar: Vad skönt att höra att jag inte är den enda som fäster sig så mycket i en bil! Jag skulle nog aldrig sålt Ådi om det inte vore för att jag verkligen fick en once in a lifetime chans med katterna :)
...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela