Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Tillåt mig att presentera trion!

Publicerad 2013-10-30 12:33:00 i Katterna,

NU har jag äntligen fått bilderna uppladdade hit, så nu kan jag presentera min lilla nakentrio (även om Snow inte är naken så är hon nakenkatt i alla fall) även här :) 
 
S*LuckyStreet Velvet Ticking Ice SPH n (svart), Sphynx hona född 10.6.2013. Pappa är Saphir-Cassio Belucci SPH n 32 och mamma är S*LuckyStreet Velvet Black Pearl SPH n. 
Uppfödare Lena-Maria Danielsson, Sverige
 
 
 
 
 
 
 
Haha, jag älskar de här tre bilderna på Ice, hon är så jäkla söt med sin grumpy uppsyn mest hela tiden! ♥
 
 
 
SE*Vivere Ex Animo Amo Bagheera PEB a 64 (gumminaken grönögd blå), Peterbald hona född 22.2.2013. Pappa är Veron Del Iris PEB n, och mamma är Geralda Del Iris PEB n 33. 
Uppfödare är Daniel Jildholt, Sverige
 
 
 
 
 
SE*Amo Snowflake PEB w 61 (blue eyed foreign white velour coated), Peterbald hona född 16.7.2013. Pappa är Arrowana Farinelli Finn (från Italien), mamma är Kaalkissa Luna Azure (från USA). 
Uppfödare Daniel Jildholt, Sverige
 
 
 
 
 
Och så två bonusbilder på Baby och Ice (Ice, Ice Baby.. den där låten ni vet? :D)
 
 
Mitt hjärta (som är mitt uppe i sitt första löp nu och är världens mest påfrestande katt just nu) ♥

Och när man köper kattungar för en väldans massa pengar, ja då får man ett riktigt kattungepaket deluxe. Ni kan tro att det var som julafton för mig när jag först fick träffa katterna och sen gräva igenom paketen! 
 
Foder från ProPlan, Oliver's, HappyCat, Bozita, James Wellbeloved och Royal Canin. Massa leksaker, skålar, filtar och rabattkuponger, oh happy day! 
 
 
 
Ska det va så ska det va :D

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2013-10-30 18:00:20

Nog är ju den vita absolut sötast, dom andra ser så arga ut :D

Svar: Haha, jag kan hålla med om att Ice ser lite grumpy ut men Baggi ser ju så himla oskyldig ut med sina kinesögon, tycker jag iaf :D
...

Postat av: emilia.webblogg.se

Publicerad 2013-11-01 21:02:49

vill också ha en liten rynkig naken katt tycker dom är himla fina :)

Svar: Nakenkatter är det bästa som finns :) <3
...

Postat av: Filippa Wallin

Publicerad 2013-11-01 21:06:16

så söta allihopa! Kramar!

Svar: Tusen tack! :) Kram på dig också!
...

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-01 21:06:39

Hur mycket kostade katterna? Hur mycket kostade grejorna?

Svar: Tja, jag sålde ju min bil så de kostade lika mycket som den var värd + lite till. En hel del alltså, men det är sånt man får leva med, det är sällan det är gratis att förverkliga en dröm man haft länge! :) Och grejorna kostade mig ingenting eftersom de var ifrån kattungepaketen, som i detta fall var lite lyxigare än vad jag varit med om i alla fall :)
...

Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

Publicerad 2013-11-01 21:06:42

aww

Svar: :)
...

Postat av: Linn

Publicerad 2013-11-01 21:10:04

Åh, nakenkatter är så fina, har länge drömt om att ha en sådan! :)

Svar: Nakenkatter är världens underbaraste små djur, om du bara har möjlighet så ska du absolut ta tag i saken och göra verklighet av drömmen, du kommer inte att ångra dig! :) Och låt inte priset skrämma dig, det finns många uppfödare som letar efter pålitliga fodervärdar, så det lönar sig att kolla runt :)
...

Postat av: Lina

Publicerad 2013-11-01 21:13:11

Å så vackra katter du har!

Svar: Tusen tack! :)
...

Postat av: Emma - Pluggar till FOTOGRAF

Publicerad 2013-11-01 21:15:24

Sötisar!

Svar: Hihi, visst är de?? :D
...

Postat av: Linda

Publicerad 2013-11-01 21:15:47

Åh vad fina.
Otroligt vackra katter.

Svar: Tack snälla du! :)
...

Postat av: Felicia

Publicerad 2013-11-01 21:20:17

Sjukt underbara katter!! Jag älskar både naken katter, naken hundar och naken marsvin!!

Svar: Tack så mycket! :) Nakenhundar är inte min grej men det beror nog mer på deras personlighet och inte på att de saknar hår. Nakenmarsvin har jag aldrig sett live, men de är verkligen himla söta, det enda marsvinet jag skulle kunna föreställa mig att ha som husdjur, det är inte heller precis mitt favvodjur :D
...

Postat av: Angelica

Publicerad 2013-11-01 21:20:59

Gud så söta! Håller inte alls med ovanstående, älskar nakenkatter ;)

Svar: Tusen tack! :) Nakenkatter är det bästa som finns ju!
...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela