Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

iPhone 6

Publicerad 2013-06-07 16:09:44 i Random .,

Jag är prylgalen och det kan jag lätt medge, ni anar inte vilket ha-begär nya iPhone gav mig! Jag ser fram emot hösten och hoppas att Apple kommer ut med nåt banbrytande, nåt annorlunda. Pillade nyss på syrrans nya Samsung Galaxy S4 och den är riktigt, riktigt cool. Apple får lägga på ett kol om de ska överträffa den luren, till och med jag blev fascinerad av den med sin 13 megapixels kamera och stora skärm med extrem färgåtergivning, och då är det illa eftersom jag är den största Samsung motståndaren ever.. 
 
Menjag tänker aldrig ge upp iPhone, så jag sitter troget och väntar tills den nya kommer ut :) 
 
Här har ni lite info, jag blev djupt berörd och fick nästan gåshud haha!
 
Med en kamera på 20,2 megapixel och en frontkamera på 8 megapixel, skärmen som sträcker sig över hela mobilen och storleken gör att jag håller ut och väntar. Nu är det ju inget som säger att nästa iPhone kommer se ut så här men man kan ju hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela