Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Förberedelser

Publicerad 2013-06-27 13:17:51 i Allmänt,

Jag vet inte om jag måste förtydliga mig lite extra, jag gifter mig om bara två veckor och har alltså ingen tid över till nånting annat just nu.
Och tidsbristen har ingenting med dålig planering att göra, utan det är liksom bara nånting som följer hand i hand med ett stort bröllop. Men spännande är det, och jag hoppas och tror att vår stora dag kommer bli perfekt! I alla fall har jag de bästa tärnorna och så gifter jag mig med världens finaste man, nåt mer behöver man väl inte? 😊

Jag blir bara så fundersam när det finns sura miner och irritationer runt om mig just nu. Varför så liksom, detta är ju en glädjens dag ☺

Nu ska jag in till stan och hämta lite grejer inför dagen D, det är spännande nu kan jag lova!
Ikväll hoppas jag att få spendera lite tid med min wingman, vi har mycket att prata om då vi inte setts sen söndagen haha ☺
Ni ska få lite bilder och sånt senare också, så mycket jag nu kan visa i detta skedet. På tal om bilder så ska jag redigera foton ikväll, både från gravidfotograferingen och Minjas valpar. De är så himla söta så det finns inte, de är över en vecka gamla redan, tiden går fort i det här skedet 💕

Puss hej!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-06-27 15:01:42

Tiden går fort när man har roligt - eller hur går nu det talesättet? ;)
Har ni mycket förberedelser kvar inför bröllopet?

Svar: Ja, det gör den verkligen! Nu är det inte mycket kvar längre, bara lite småpyssel så som lite skyltar och dekorationer samt spa-dagen för mig! :)
...

Postat av: Ann-Ki

Publicerad 2013-06-28 09:56:05

Jag önskar dig all lycka på din och din blivande make på er stora dag som äger rum om två veckor. Dessa två veckor tror jag kommer att gå extra fort... Men vad du än gör, stressa inte upp dig och jag fattar inte riktigt varför det finns "sura miner" kring dig just nu!

Svar: Tusen tack Ann-Ki!! Dagen D kommer komma fortare än vi anar, det börjar bli pirrigt nu!!
...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela