Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Idag

Publicerad 2012-09-30 21:24:30 i Allmänt,

Härligt skön dag idag! När jag vaknade sken solen men ögonen var alldeles för trötta för att hållas öppna så jag sov lite längre än vanligt och så låg jag och kelade med Lucas (!) som faktiskt hoppade upp i sängen för lite mys. Både han och hans syster är väldigt blyga av sig så det var ett stort framsteg att han vågade sig fram till mig!
 
Gjorde i ordning lite här hemma och tittade på när pappa så snällt fixade på grunden till stallet. Pia och Channa kom på tebesök och vi hade som vanligt minst fem samtalsämnen på samma gång, det är inte lätt när man har så mycket att prata om så man inte hinner avsluta en mening innan man påbörjar en annan angående nåt helt annat ;)
 
På eftermiddagen åkte jag till Shell och träffade Ems, och det var lika härligt som alltid att träffa henne ♥
 
När jag kom hem stod middagen klar och sen kom Johanna hit och förgyllde min kväll. Hon köpte alla mina iPhone skal så jag blev av med dem och så erbjöd hon sig att hjälpa mig med projektet att städa sovrummen på vinden. Bara en riktig vän erbjuder sig att göra något sånt (eller någon med dålig självbevarelsedrift haha!) och jag blir faktiskt alldeles varm i själen när jag tänker på vilka underbara människor jag har i min närhet.
 
Nu sitter jag och knåpar på några av era önskeinlägg, det är inga lätta inlägg ni önskat så jag har lite att stå i här. Men jag klagar inte, det är bara kul att ha nåt att att gå på och inte behöva fundera vad jag ska skriva om till nästa!  Så fortsätt komma med önskningar, jag lovar att skriva allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela