Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Bajsdagarna fortsätter

Publicerad 2012-03-30 13:53:57 i Allmänt,

Om gårdagen var bajs så är den här dagen det också.. Först hörde jag inte alarmet imorse så försov mig. Sen funkade inte inloggningsuppgifterna på jobbet och det är lite svårt att göra nåt utan dem.. De har inte funkat på hela dagen så jag har egentligen inte gjort något vettigt idag alls och det irriterar mig. Lika gärna skulle jag kunna sitta hemma i soffan och inte göra något vettigt -.-
Slutar runt fem och efter det ska jag till Ekenäs och hämta Gea och Jasmine, de kommer och titta på bebisarna som förövrigt fått päls nu och de öppnar ögonen vilken dag som helst nu.. Borde få inspiration att fota dem också, sällan jag skjuter upp saker.
Imorgon var planerna att jag skulle hjälpa Båå baka massa gottis till hennes kalas på söndag men det blev ändringar på det så nu har jag hela dagen öppen så jag bestämde mig för att jag ska sova tills jag inte orkar sova längre och sen ska jag scrappa lite kort om lusten faller på. På kvällen är det biodags med Trine som gäller, jag försöker få henne övertalad att se The Hunger Games, jag vill såå gärna se den! Fast egentligen åker vi ända dit bara för att äta delikata popcorn haha!
Nä nu ska jag göra något så vettigt som att hämta kaffe åt mamma -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela