Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Spännande..

Publicerad 2012-12-30 18:36:57 i

Nu kommer här ett helt random inlägg helt utan mening egentligen, bara för att jag gillar att spamma min blogg.

- Om max en timme borde vår nya, fabulösa soffa dyka upp, wiho! 😎

- Innan kvällen är slut kommer Tina på sleepover, dock vet jag inte när eftersom den tjejen verkligen inte kan hålla avtalade tider någonsin! ☺

- Jag hatar när planer ändras, det spelar ingen roll om det är stora eller små planer. Ännu värre är om de ändras hundrafjorton gånger på samma dag, haha hej kaos i hjärnan! 😩😁

- Jag har pantat flaskor för nästan 100 euro idag. Det kan bara betyda två saker; endera är vi alkisar här eller så har vi väldigt ohälsosamma levnadsvanor. Bägge två sakerna är rätt oroväckande. Eller så kan det bara vara så att vi inte pantat alls under det gångna året, you never know, before you know.

- Yodas urna finns att hämta på smådjurskliniken sedan dagarna innan jul, jag har bara inte pallat hämta den ännu. Out of sight, out of mind. Typ.

- Jag blir förbannad när jag har betalt dyra pengar för den här bloggdesignen och så funkar det inte som det ska och designern vägrar åtgärda felet trots att jag bett henne göra det upprepade gånger. 😣

- Imorgon är det nyårsafton och jag ska ha på mig en mask och dansa tills jag inte orkar dansa längre 🎉🎶
Dock får jag faktiskt lite ångest när jag tänker på hur förbannat fort 2012 gått, men jag kan ju inte precis göra nåt åt det nu längre.

- Jag har haft all tid i världen idag att sätta mig ner vid datorn och göra årsresumén, men istället har jag degat i sängen så gott som hela dagen tillsammans med min iPad som jag blivit förälskad i pånytt.

- Jag är så jävla gammal så jag inte visste vad YOLO betydde förrän för en vecka sen när syrran förklarade det för mig. Och ever since har jag varit förälskad i uttrycket och funderar faktiskt på att tatuera in det. Typ i pannan eller nåt. Fast då hade nog syrran blitt lite sur på mig.

- Jag saknar Linda och Skåne jättemycket men skjuter fram resan hela tiden för att jag är för lat och saknar totalt inspiration till att resa just nu. Om jag hade kunnat ta flyget så kanske, men nu går ju inte det med tanke på alla fyrfotingar som ska med. Tror inte personalen på Norwegian hade vart så nöjda om jag hade släpat med mig typ femton råttisar på flyget. Undrar om råttor känner tryck i öronen så som vi gör när flyget landar och lyfter? Hmm..

- Jag har blivit beroende av spelet Hay Day. Det suger för jag håller på och slösar bort massa eurosiner på att köpa diamanter så att jag kan göra allt möjligt i spelet. Vadå idioti? 😶

- Jag hittade snuskigt mycket damm och skit under soffan när vi flyttade den och gjorde plats för nya soffan. Bland annat några räkningar, tre pennor, oändligt med kattleksaker, två korkar, en förpackning avsminkningsservetter som jag tror tillhör min syster, en nyckel som jag inte vet vart den går och lite annat smått och gott. Man borde köpa ny soffa oftare ju, har man riktigt mycket tur så kan man ju fynda pengar!

- Om max 25 minuter borde vår soffa anlända. Det har alltså tagit mig 35 minuter att skriva det här meningslösa inlägget.

- Det rasade nyss ner snö från taket och det skakade och bullrade så jag nästan sket ner mig. Lucas försvann som skjuten ur en kanon och jag har inte sett honom sen dess.. HAHA!

Kommentarer

Postat av: Heidi

Publicerad 2012-12-30 20:19:04

jag tyckte det var ett rolit inlägg :) bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela