Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

ojojoj

Publicerad 2011-10-30 21:14:38 i Allmänt,

Här var det tyst.. Men för tillfället är det så mycket på gång på alla håll så det är knappt så jag hunnit starta datorn de senaste dagarna! Mycket spännande som händer, mycket roligt också. Just nu har jag massor att göra innan jag kan gå och lägga mig, så ni får lida lite till. Var på skolning till Helsingfors på dagen idag, och så när jag kom hem var jag på fika med Ems :) Imorgon ska jag uträtta ärenden på stan på dagen och så kl. 17 ska jag infinna mig i Baker's i Helsingfors på möte. På tisdag är det full rulle hela dagen med ungefär 5 möten inbokade, och fler ska det bli.
Vann en tävling idag på skolningen också! :D Den som bokade flest möten på 30 minuter vann och jag vann med 6 inbokade möten. Fick en quickstart som annars kostar 10€, och så fortsätter tävlingen till kl 00 ikväll. Pratade med Johan och han sade att jag leder med för tillfället 10 inbokade, har tre på g så det ser rätt bra ut. Vinsten för andra delen är två quickstarter, en eventbiljett och en jättefin Verve-mapp som jag bara måste ha ;)
Nu ska jag fortsätta leta efter inspirerande bilder till en visionboard som jag ska göra klart innan tisdag. Och så ska jag klura ut hur i helsike jag får en inspirationscd överförd till iPhonen, det är helt klart för mycket teknik för min del. När jag klarat av det ska jag söka igenom hela Adlibris efter några böcker som vi blivit tillbedda att läsa och om mina ögon fortfarande hålls öppna efter det så ska jag renskriva några anteckningar till ett nytt, fräscht häfte. Men jag klagar inte, det är bara kul att ha massor att göra! :)
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela