Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Plötsligt förstår jag.

Publicerad 2011-06-29 11:52:43 i Allmänt,

Med en sådär obekväm säng och så mycket myggor i sovrummet förstår jag plötsligt varför mamma har sömnproblem. Jag skulle fan bli knäpp om jag inte fick sova ordentligt, nånsin. Jag har inte sovit som man ska på tre nätter nu och jag börjar bli lite frustrerad. Längtar hem till min stora mjuka säng och mitt sköna täcke (mina kuddar har jag här)..
Annars är det jättemysigt här hos mami och papi. Jag skulle nog kunna bo i ett sånthär hus, det är inte brist på utrumme i varje fall ;)

Nu ska jag väcka sis som fortfarande sover, för idag är det dags att börja måla! Kul kul! Ni får se bilder sen, i promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela