Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Kommentarer

Postat av: Sindy

Publicerad 2011-08-31 21:51:01

Tack så mycket för dina fina ord och stort grattis till att du orka läsa allt ;)

Haha nej men jag tycker nog också om den så som det är nu och precis som du säger så funderar vi på att skugga och fixa det fint utan att det blir för svart och stort eller att behöva andvända färg. För jag tycker som du att svarta tatueringar är snyggast, färg är inte riktigt min grej. Men med lite färg kanske det blir fint.

Så vi får se hur det blir. Det kan vara mycket möjligt att jag fixar den klar om jag gillar designen och vi får till något fint.



Jag har fått höra av många jo att laser tar sjukt så in i norden. Och risken för ärr är stor, och jag tycker synd om din vän som fick det! Men tillika så känner jag ingen rädsla i att jag kanske får ärr, jag vet ju själv vad jag har gett mig in i och accepterar konsekvenserna. (och kan ju sen tatuera över en design som blir rätt från början, men det är inte aktuellt nu)

Men om det blir laser så blir det nog sen när jag är äldre.

Jag har redan börja gilla blommorna mera nu så det kanske blir som du säger att jag älskar den när allt e klart.



Jag kolla in din tatuering på foten som du nämde, den är väldigt fin! och att höra att också du kände dig tveksam till en början är ganska skönt, kanske det hör till att tveka lite innan man inser att den är hur snygg som helst och att jag också kommer fram till det, vem vet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela