Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

I am alive.

Publicerad 2011-04-26 20:02:10 i Allmänt,

Tänkte bara uppdatera här så att ni vet att jag lever. Båtresan igår var tråkig, även om det blev lite roligare när Tina klev ombord. 18.15 körde vi av båten i stockholm och började den långa vägen ner till Skåne. Resan fortlöpte utan problem, men ack så tråkigt det var! Väldigt många roadkills såg vi längs vägkanten, mest mårdhundar men även en älg. Ja, ni läste rätt, en älg. Jag fattar inte vad den gjorde där liksom :p runt 00.15 var vi äntligen framme, vid det laget var vi så trötta så vi skrattade åt allt och ingenting i princip. När jag äntligen fick lägga huvudet på dynan domnade jag bums och blev väckt klockan 12 av en överpigg Linda. Så skönt att sova har det nog inte varit på länge! Idag har vi inte gjort så mycket, handlat mat och njutit av det somriga vädret, för vet ni här är allt grönt och det är 25 grader varmt om dagarna! Fast i och för sig så är sommaren på inkommande hemma också, det tar bara ett tag innan den bestämmer sig för att stanna på heltid. Lite dramatik har vi också hunnit med, Ida ringde mig på eftermiddagen och sade att Äijä hade rymt och de hittade honom ingenstans.. Usch och fy vad orolig jag blev! De letade efter honom en god stund men nyss ringde hon och meddelade att de hittat honom, vilken tur! Nu ska jag ge tillbaka Lindas mobil innan batteriet är helt slut och gosa med lite råttbebisar. Ni får ursäkta att hela texten är i en enda hög, som ni kanske minns så går det inte att göra radbyten när man bloggar från iphonen (eftersom vår efterlängtade julklapps-app verkar bli en midsommarpresent istället -.-). Hajdo!

Kommentarer

Postat av: lixy

Publicerad 2011-04-27 09:21:22

Bra blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela