Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Tävlingar och kalas.

Publicerad 2010-10-30 10:56:25 i Allmänt,

Hej hopp.

Jag är så in i helvete trött idag, fyfan! Måste seriöst skärpa mig med när jag går och sova, halv fem är inte okej..

Anyway ska jag nu klämma i mig en smörgås och sen dra iväg till Billnäs Ridcenter för att hjälpa Heidi på hopptävlingarna. Jag har inte vart utomhus ännu, men vädret ser kallt ut och det räcker för mig!
Hoppas att tävlingarna inte dröjer så länge, så hinner jag hem, fixa mig och äta nånting o sen är det dags för systeris födelsedskalas i Pojo.

Imorgon vill jag på bokmässa, jag har inga andra planer för imorgon så. Mami? :D

På tal om nåt helt annat så har min honflock fått nytt hem, de flyttar efter nästa utställning. Jag kan och vill inte ha dem kvar längre när jag inte vet vem det var som slaktade bebisarna. Jag måste kunna ta in bebisar för att kunna avla, det är bara ett faktum. Även om det är med sorg i hjärtat jag flyttar dem så ser jag framemot min nya flock som kommer att bestå av en flockledare, Shannara's Little Miss Sunshine, en agouti på snart 1 år, som alltid vart snäll med bebisar och andra vuxna, och som klarat introduceringar med glans. En sån behöver jag, för en flock behöver en lite äldre som leder och bestämmer. Sen får jag hem en ur Knight's and Ladies kullen, mest för att jag måste ha en hona därifrån (jag trodde jag skulle ha två men så blev det ju inte...) för att få vidare linjerna. Av Sanna får jag två stycken, en agouti irish och en black badger. Ska kolla på Lieto utställningen ifall om att det finns någon söt liten rackare att köpa till. Annars finns det garanterat på husdjursmässan i slutet av november. Känner att det blir bra som fan det här. För att vara ärlig är det lite spännande att börja från scratch igen, det är så mycket man kan påverka och så mycket att uppleva.

Men herrejisses, klockan är fem i redan, måste rusa!

Puss!

Kommentarer

Postat av: cassu

Publicerad 2010-11-01 13:15:55

oij fan -.- ... huohh måst kanske fixa lite då :P då ja gjorde hela dend' headern i paint xD haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela