Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

Ärenden på stan

Publicerad 2010-06-30 12:58:39 i Allmänt,

Filmen igår var så jävla bra så det finns inte ord! Bäst hittills, jag satt som förtrollad under hela filmen. Wow kan jag bara säga, ni måste se den! Var hemma runt 03, och kom i säng vid 04 ungefär. Sov till 1300 och jag känner mig faktiskt inte ens trött.

Nu ska jag och älskling iväg till stan på en massa ärenden som måste göras. Handla mat, betala räkningar, apoteket osv. Blä!



Skriver mer senare! Puss!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-06-30 18:32:40

Tack för din kommentar.



Jag har läst böckerna så jag har bra koll på både kroppstemperaturen hos både varulvar och vampyrer, liksom när och hur sexlivet sätter in. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela