Min vardag, mitt liv.

bloggen om min vardag

^^

Publicerad 2010-04-29 21:09:52 i Allmänt,

Idag har vart en lång dag. Först var det matshopping med papi, blev en massa grillmat till imorron och lördag.

Efter det en snabb sväng hem för att sätta maten i kylen, sen tillbaka till stan o betala våra utemöbler :D

Sen styrde vi bilen mot Esbo, för att hämta mitt bord och mina nya sommardäck!

Nu sitter jag här och letar ny musik och har precis pratat med de två finaste människorna som går på denna jord med två ben, nämligen Chäss och Ems ♥ En stor kram och puss på kinden till er!

Och du, jag lovar dig att allt kommer ordna sig tids nog. Det är ditt liv, du som bestämmer, endast du vet vad som är bäst för dig. Kom bara ihåg att kärleken gör en blind och nångång måste man ta stöd av nån som öppnar upp sin famn. ♥

Ser ut som att det blir grillning med N och C imorn, är det fler som vill hänga på är ni välkomna! Och på lördag gäller det ;) Så håller vi alla tummarna nu för att det är fint väder iaf en dag under helgen, 'aight?

Denna låten måste jag bara tipsa er om, såå SUMMER 2010! Känns som att det är nya Infinity kanske? även om inget kan nånsin överglänsa den låten.



Chris Decay - Hold tight ♥ Såå fiilis av denna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

...

En levnadsglad 24 åring här som skriver om mitt liv med allt vad det innebär utan censur och krumelurer. Jag skriver om min viktresa som jag påbörjade i februari -14, om hur det är att försöka bryta ätstörningar och ett matberoende. Utöver det skriver jag väldigt öppet om min panikångest och depression, de dagar det är skit så är det skit och det är inget jag gömmer eller förfinar här. Sist men inte minst handlar denna bloggen om livet tillsammans med mina underbara djur och min fina man. Jag föder upp nakenkatter och chihuahua, jag har två hästar som är mina husdjur och så får vi inte glömma den lilla inneboenden som gömmer sig på vår vind! :) Hoppas ni trivs här, tveka inte att lämna en kommentar, jag svarar på varenda en!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela